Τεράστιο πρόβλημα το κυκλοφοριακό στα Γιάννενα και μηδαμινές οι προσπάθειες που γίνονται από τους ανευθυνοϋπεύθυνους παντός καιρού δήθεν για να το λύσουν.
Παρατηρώντας κανείς τις ουρές των αυτοκινήτων τις ώρες ειδικά των ατελείωτων ουρών θα δει ότι εντός των οχημάτων υπάρχει στη συντριπτική τους πλειοψηφία ένας μόνον ο οδηγός. Κάντε το τεστ και θα το διαπιστώσετε και μόνοι σας. Τόσα αυτοκίνητα, τόσα καύσιμα , τόσος χαμένος χρόνος στο δρόμο.
Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση ελάχιστοι να ενοχλούνται απ' αυτό το καψόνι καθώς ο μαζοχισμός είναι ασθένειa της εποχής. Πολλοί καυχώνται μάλιστα για το ρεκόρ αυτοκινήτων που διαθέτει η πόλη.
Νομίζω πως όσο πιο πρωτόγονος είναι κάποιος τόσο πιο πολύ κάνει σκοπό της ζωής του και όχι εργαλείο προς χρήση, το αυτοκίνητο. Κι επειδή καταφέρνει κάποια στιγμή να το αγοράσει- εις διπλούν πολλές φορές- νομίζει πάλι ότι υποχρεούται το- ανύπαρκτο- κράτος να του βρει και θέση να το παρκάρει και χώρο να το κινήσει.
Τι θα έπρεπε να γίνει; Για μένα βασικά πράγματα.
Πεζοδρόμηση του κέντρου της πόλης (με περπάτημα,ποδήλατο και μικρά μίνι μπας πας γρήγορα παντού)
Κι άλλα περιφερειακά πάρκιγκ. Τόσος χώρος μένει αναξιοποίητος περιμετρικά της λίμνης.
Αστική συγκοινωνία που να εξυπηρετεί κι όχι να ταλαιπωρεί. Ιδιώτες στις αστικές συγκοινωνίες.
Κάποιοι να ξεβολευτούν. Τέλος το καβαλίκεμα πεζοδρομίων, η είσοδος σε πεζόδρομους .
Α..και κάτι τελευταίο αλλά βασικό επίσης. Η Τροχαία να κάνει επιτέλους τη δουλειά της.
Επειδή όμως τίποτε από όλα αυτά δεν πρόκειται να συμβεί,απλώς πριν τις δημοτικές κάθε φορά εκλογές, οι υποψήφιοι θα πετάνε και καμιά ρουκέτα για το κυκλοφοριακό χωρίς ποτέ στην πράξη να το αγγίζουν.
Η ποιότητα ζωής ολονών μας θα γίνεται όλο και χειρότερη μέχρι να κάνουμε το λεκανοπέδιο Αττική Νο 2.. και να ησυχάσουμε.
Παρατηρώντας κανείς τις ουρές των αυτοκινήτων τις ώρες ειδικά των ατελείωτων ουρών θα δει ότι εντός των οχημάτων υπάρχει στη συντριπτική τους πλειοψηφία ένας μόνον ο οδηγός. Κάντε το τεστ και θα το διαπιστώσετε και μόνοι σας. Τόσα αυτοκίνητα, τόσα καύσιμα , τόσος χαμένος χρόνος στο δρόμο.
Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση ελάχιστοι να ενοχλούνται απ' αυτό το καψόνι καθώς ο μαζοχισμός είναι ασθένειa της εποχής. Πολλοί καυχώνται μάλιστα για το ρεκόρ αυτοκινήτων που διαθέτει η πόλη.
Νομίζω πως όσο πιο πρωτόγονος είναι κάποιος τόσο πιο πολύ κάνει σκοπό της ζωής του και όχι εργαλείο προς χρήση, το αυτοκίνητο. Κι επειδή καταφέρνει κάποια στιγμή να το αγοράσει- εις διπλούν πολλές φορές- νομίζει πάλι ότι υποχρεούται το- ανύπαρκτο- κράτος να του βρει και θέση να το παρκάρει και χώρο να το κινήσει.
Τι θα έπρεπε να γίνει; Για μένα βασικά πράγματα.
Πεζοδρόμηση του κέντρου της πόλης (με περπάτημα,ποδήλατο και μικρά μίνι μπας πας γρήγορα παντού)
Κι άλλα περιφερειακά πάρκιγκ. Τόσος χώρος μένει αναξιοποίητος περιμετρικά της λίμνης.
Αστική συγκοινωνία που να εξυπηρετεί κι όχι να ταλαιπωρεί. Ιδιώτες στις αστικές συγκοινωνίες.
Κάποιοι να ξεβολευτούν. Τέλος το καβαλίκεμα πεζοδρομίων, η είσοδος σε πεζόδρομους .
Α..και κάτι τελευταίο αλλά βασικό επίσης. Η Τροχαία να κάνει επιτέλους τη δουλειά της.
Επειδή όμως τίποτε από όλα αυτά δεν πρόκειται να συμβεί,απλώς πριν τις δημοτικές κάθε φορά εκλογές, οι υποψήφιοι θα πετάνε και καμιά ρουκέτα για το κυκλοφοριακό χωρίς ποτέ στην πράξη να το αγγίζουν.
Η ποιότητα ζωής ολονών μας θα γίνεται όλο και χειρότερη μέχρι να κάνουμε το λεκανοπέδιο Αττική Νο 2.. και να ησυχάσουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου