αντί προλόγου..

αντί προλόγου..

'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.
Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική...


Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

To ερώτημα της ημέρας..


Πόσες κακοτεχνίες έχουν οι δρόμοι αυτής της πόλης; 

Κάντε μια βόλτα στην ΚΑ' Φεβρουαρίου ( με ευθύνη δική σας φυσικά ) για να δείτε τι θα πει φρεάτια μισό μέτρο κάτω του δρόμου. Αν πάλι τα θέλετε μισό μέτρο άνωθεν του δρόμου πάρτε τους παράδρομους κάτω από την Κενάν Μεσσαρέ ή δοκιμάστε τον ολοκαίνουριο δρόμο για Νεχωρόπουλο αμέσως μετά τα φανάρια της Δωδώνης δεξιά καθώς κατεβαίνουμε. Αξέχαστη εμπειρία. Εκατοντάδες τα «μπαλώματα» και τα «φιδάκια», οι σκαμμένες και ημι- ασφαλτοστρωμένες λωρίδες στο οδόστρωμα, οι οποίες, εκτός από την αισθητική υποβάθμιση της πόλης, προκαλούν ζημιές στα οχήματα και τροχαία ατυχήματα.

Μα καλά, όλοι οι καλοί εργολάβοι εδώ ασκούν την τέχνη τους και "δημιουργούν"; 





Τι κάνουμε όμως πέρα από τη δικαιολογημένη οργή μας; Ποια είναι η διαδικασία αποζημίωσης; 
Η ΕΛΠΑ ενημερώνει ότι:
-Την ευθύνη για τη συντήρηση των οδών/έργων, έχουν :
α) Για τις Εθνικές Οδούς, τις κεντρικές αρτηρίες πόλεων και τα Δημόσια Έργα το Υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ
β) Για το επαρχιακό δίκτυο και τις δευτερεύουσες οδούς η Τοπική Αυτοδιοίκηση ( Περιφέρειες και Δήμοι).
Όσον αφορά στη διαδικασία αποζημίωσης:
Στην περίπτωση κατά την οποία όχημα υποστεί φθορά ή βλάβη λόγω κακοτεχνίας του δρόμου- ή του έργου αντίστοιχα (όπως π.χ «πέσιμο» σε λακκούβα), ο κάτοχος του οχήματος πρέπει:
 1. Να ειδοποιήσει αμέσως την Τροχαία για να βεβαιώσει επί τόπου τη βλάβη/φθορά του οχήματος λόγω κακοτεχνίας και να εκδώσει στη συνέχεια σχετική βεβαίωση.
Αντίστοιχη βεβαίωση χορηγεί και η ΕΛΠΑ στους συνδρομητές της.
2. Η βεβαίωση βλάβης/φθοράς μαζί με ενδεικτική προσφορά αποκατάστασης της φθοράς/βλάβης του οχήματος ή τιμολόγιο -στην περίπτωση που έχει αποκατασταθεί- κατατίθενται αντίστοιχα:
-Στις αρμόδιες περιφερειακές διευθύνσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ, ή
-Στα αρμόδια γραφεία των Νομαρχιών/Δήμων/Κοινοτήτων, προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία αποζημίωσης.
-Στην περίπτωση που δεν υπάρχει συγκεκριμένη άποψη για το που πρέπει να κατατεθεί η Αίτηση Αποζημίωσης, οι οδηγοί μπορούν να προσφεύγουν στους αρμόδιους Εισαγγελείς της χώρας οι οποίοι αποφαίνονται για το ποιος φορέας φέρει την ευθύνη της αποζημίωσης και προωθούν την αίτηση.
Όπως αναφέρει η ΕΛΠΑ στην ανακοίνωσή της: «Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών –θυμάτων των κακοτεχνιών που έχουν προσφύγει για να αποζημιωθούν, έχει ήδη αποζημιωθεί, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη Δικαστικές αποφάσεις στις περιπτώσεις που εκτός από τις υλικές ζημιές υπάρχουν και σωματικές βλάβες».
 


  
  
 
Μετάβαση στην αρχή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου