Σε άλλες πόλεις
φροντίζουν ώστε οι πεζοί να μην κινδυνεύουν από τα αυτοκίνητα και τα αυτοκίνητα
να μη μπορούν ακόμη κι αν το θέλουν να ανεβούν σε πεζοδρόμια, εδώ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Το μέλημα
του Δήμου είναι τα πεζοδρόμια να είναι στο ίδιο ύψος με το δρόμο ώστε όποιος
γουστάρει να το καβαλάει με άνεση- και
τον πεζό επίσης. Δε μιλάμε για ποδηλάτες. Η τεχνολογία δεν επιτρέπει ακόμη τη
διέλευση μέσα από τα αυτοκίνητα.
Η πόλη της Κοζάνης δίνει το παράδειγμα. Σε
κανένα σημείο της πια δεν μπορεί κανείς να ανέβει με τετράροχο σε πεζοδρόμιο.
Κάγκελο όμορφης αισθητικής όπως έχει και η Θεσσαλονίκη και η Καβάλα και η Δράμα
και η Βέροια και άλλες πόλεις αλλά και συνεχή κολονάκια δίνουν τη λύση.
Εδώ
ξηλώνονται και αυτά που υπήρχαν.
Θα μου πείτε,
εδώ ανοίγουν τα πάρκα για να παρκάρουν τα
αυτοκίνητα παρά το ότι υπάρχουν δημόσια αλλά και ιδιωτικά πάρκιγκ. Για πταίσματα θα συζητάμε τώρα;
Οι φωτογραφίες από τη (Κ)λεωφόρο Δωδώνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου