αντί προλόγου..

αντί προλόγου..

'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.
Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική...


Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Κρίση ιδεών και αξιών..

Η κρίση χτύπησε τελευταία πολλά από τα μαγαζιά της πόλης τα οποία και αναγκάστηκαν να βάλουν λουκέτο. Υπέροχα μαγαζιά που σίγουρα κόστισαν πολλά χρήματα στους ιδιοκτήτες τους, έκλεισαν.Οι αιτίες πολλές.
 
Τα χρήματα για ξόδεμα είναι πια πολύ πολύ λιγότερα και η ανασφάλεια για το μέλλον πολύ μεγαλύτερη. Οι απαιτήσεις κάποιων ιδιοκτητών για αύξηση ενοικίων σε καιρούς χαλεπούς- που δείχνει  βέβαια και το ποιόν τους- οδήγησε σε κλείσιμο ή μεταφορά.

Αλλά και η νοοτροπία των περισσότερων καταστηματαρχών να κρατούν τις τιμές τους ψηλά, χωρίς προσφορές κρατάει τους πελάτες μακριά. 'Οσοι τόλμησαν καi έριξαν τιμές διαφημίζοντας τις προσφορές τους έχουν αρκετό κόσμο. Ας ακολουθήσουν και οι άλλοι..
  Ακόμη και η κατάσταση της πόλης που δεν είναι πια ιδιαίτερα ελκυστική είναι ένας λόγος για την απογοητευτική προσέλευση επισκεπτών.
Ακριβά καύσιμα και ακριβές τιμές από τη μία, σκουπίδια, καταστροφομανία και εικόνες τριτοκοσμικές από την άλλη δεν είναι και το καλύτερο δέλεαρ για προσέλκυση κόσμου πόσω μάλλον όταν άλλες πόλεις ανταγωνιστικές είναι χρόνια μπροστά.

Η πόλη πρέπει να ανανεωθεί, να αποκτήσει επιτέλους πολιτική για τον τουρισμό, να εφαρμόσει νόμους, να βρει δράσεις καινούριες.
Κάποιες πόλεις ελκύουν κόσμο για το καρναβάλι τους, άλλες για τα χριστουγεννιάτικα χωριά τους, άλλες για την καλοκαιρινή τους εικόνα, άλλες για το κάτι διαφορετικό που έχουν να τους δείξουν. 'Οπως το ενυδρείο του Ηρακλείου για παράδειγμα που είναι από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη και κάνει ρεκόρ επισκεπτών.
Εδώ ο δήμαρχος σχεδιάζει ανταλλαγές με την Αλβανία αντί να κάνει ελκυστική την πόλη του στους τομείς εκείνους που ενδιαφέρουν πια τους ξένους αλλά και τους εντόπιους επισκέπτες.
 Καθαριότητα, προτεραιότητα στον πεζό, τον ποδηλάτη, το φυσιολάτρη, ανάδειξη των χώρων πολιτισμού, διαφήμιση, μοντέρες ιδέες, χρώμα, νέα  αξιοθέατα.

Με αυτόν το φυσικό πλούτο και τα μνημεία θα έπρεπε να μην μας αγγίζει κρίση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου